Keurmerk en klachtenregeling


Cayboo is sinds februari 2013 aangesloten bij  Webwinkel Keurmerk.  Tot november 2017 kregen wij een 9.2 gemiddeld
van onze klanten, waarvoor hartelijk dank.

Cayboo voldoet op alle punten aan de gedragscode die de Stichting Webwinkel Keur heeft opgesteld.

Het unieke van dit keurmerk is dat je als klant een directe manier van feedback kunt geven middels een klik op het keurmerk.

Wanneer er klachten zijn over de producten, de afhandeling of de service dan kun je dit bespreekbaar maken bij Cayboo middels telefonisch of emailcontact (info@cayboo.nl) .  Kom je er om wat voor reden dan ook niet uit met Cayboo dan zorgt het keurmerk voor gratis bemiddeling tussen jou als klant en Cayboo.  Eventueel kan een geschil dan neergelegd worden bij  een onafhankelijke geschillencommissie (Stichting WebwinkelKeur) welke een bindende uitspraak doet.  

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

© 2011 - 2018 Cayboo, DE webwinkel voor bamboe textiel, design en (t)huis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel